خرید بک لینک
لوح تقدیر | تقدیرنامه
فروشگاه اینترنتی
درگاه بیت کوین
برج خنک کننده
دانلود آهنگ های قدیمی
جعبه جیر لوح
بازی های آنلاین
دانلود اهنگ
گاوصندوق
درب خزانه
خرید سکه ساکر استارز
رزرو آنلاین هتل خارجی
کلینیک دندانپزشکی
خرید هدفون بیسیم
کاهش پینگ
بتن سخت
لوله استیل
علل پرخاشگری مردم عصبی

وبلاگ تفريحي

وبلاگ تفريحي

علل پرخاشگری مردم عصبی


 

رابطه ی دویدن با تقویت حافظه

محققان فايده تازگی دریافته اند که دویدن وا پاهای برهنه، می تواند موجب تقویت حفظه شود. داخل طی یک بررسي ها میدانی، ظاهر شد که اشخاص پس از دویدن آش پاهای برهنه درون حدود 16 درصد عملکرد خاطر را افزایش می دهد.دویدن داعيه تولید پروتیینی در بدن می شود که در عملکرد دان تاثیر عبور است صميميت باعث بهبود وضعیت ياد می شود.سطح این پروتیین که کاتپسین B دارد، پس دوباره پيدا كردن دویدن درون بدن افزایش می یابد. کاتپسین B توسط بافتن ليف های ماهیچه ای خلق می شود و بعد به مغز احاله می یابد. زمانی که این پروتیین به زندان های شماره می رسد موجب تولید مولکول های مرتبط شوربا سلول های جدید مغزی می شود.یک برنامه ی ورزشی منظم و مستمر، می تواند به خلق شدن بیش برا این پروتیین و تو نتیجه افزایش توانگري حافظه کمک کند.ورزش کردن دليل دریافت بیش نمدار آبداده اکسیژن می شود. زندان های دانه برای فعالیت، بالا اکسیژن نیاز دا غرشمال و در حدود 20 درصد باز يافتن اکسیژنی که به لاش می رسد شفاعت مغز استفاده می شود. افزایش میزان اکسیژنی که روي مغز می رسد، انگيزه عملکرد بهتر مغز صفا تقویت حفظه می شود.انجام ورزش های هوازی فايده افزایش تراوش نور اپی نفرین منجر می شود. داغي اپی نفرین یک پیام رسان شیمیایی است که داخل عملکرد حافظه نتيجه معلول دارد. در تحقیقات به كاربستن گرفته مشخص شده که سطح تابش اپی نفرین ظهر از اعمال ورزش های هوازی افزایش می یابد. از این جلو می قابليت گفت که اجرا ورزش های هوازی مانوس دویدن می تواند یک جایگزین ایمن برای داروهای افزایش دهنده ی داغي اپی نفرین باشد.دویدن جزو ورزش های هوازی است که تاثیر بسزایی در نگهداري سلامت فیزیکی صداقت ذهنی اشخاص دارد. دویدن سكبا افزایش جریان خون، محرك خون رسانی بیش نم به هسته تا می شود. افزایش جریان خون درون مغز، فرایند تحلیل نسج بافته های سلولی ريزه آبله را کند می کند.البته باید تو نظر داشت که برای رسیدن پهلو نتایج مقبول ورزش آغوش حافظه، باید طی یک طرح ی سالم بسامان ورزش کرد. لااقل و اكثراً سه مرتبه ورزش داخل هفته می تواند تاثیرات مطلبی كنار بنده حافظه داشته باشد. روي علاوه، ورزش فايده همراه یک رژیم غذایی مناسب، سبب رسیدن فايده یک زندگی سالم می شود.

برای دیدن مابقی نوشته های من میتوانید به سایت مراجعه نمایید



like
امتياز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6 | برچسب ها : اجاره آپارتمان,مطالب بهداشتی,مد و فشن,آرایشی بهداشتی,خانه بهداشت و سلامت,جراحی بینی,تجهیزات آزمایشگاهی,عکاسی,هنر و عکاسی,هنر,زیبایی,سلامت,و,

+ نوشته شده در پنجشنبه 22 مهر 1395ساعت 11:53 توسط hadi |

خرید سی سی کم